EN RU
HAKKIMIZDA

Temelleri Kurucu ve Yönetim Kurulu Başkanı olan Servet Öztürk’ün iş hayatına başlamasıyla atılan Tenoka, 1990 yılında kurulmuştur. Kuruluşundan bugüne çok sayıda projeye imza atarak doğal taş sektörüne öncülük etmektedir. Dünyanın ve Türkiye’nin dört bir yanından temin ettiği farklı renk ve desenlerde mermer, granit, traverten, oniks, limestone, quartzite ve yarı değerli taşları işleyerek ve uygulama desteği vererek müşteri talepleri doğrultusunda hizmet sunmaktadır.

Kendi alanında Türkiye’nin ve dünyanın önde gelen kuruluşları arasında yer alan Tenoka, her türlü doğal taş işleme teknolojisini kullanarak levha ve ebatlı üretimin yanı sıra su jeti dekoratif motifler, profiller, kabuk kolon, sütun ve başlıklar gibi tamamen butik tarzda özel üretimleri de gerçekleştirmektedir.

Dünyanın ve Türkiye’nin en önemli inşaat, mimarlık, tasarım firmalarıyla ve proje sahipleriyle çalışan Tenoka, doğal taş projelerinin baştan sona tüm etaplarını gerçekleştirerek müşterilerine anahtar teslim olarak sunmaktadır.

DEĞERLERİMİZ

EN İYİ OLMAK
Ana hedefimiz kalitede, üretimde, hizmette ve kurduğumuz her ilişkide sorumluluğunu aldığımız projeleri beklentilerin ötesine taşıyarak daima en iyi olmaktır.

İNSAN ODAKLI OLMAK
Varoluş amacım ızın merkezinde “İnsan” vardır. Önceliğimiz her zaman dokunduğumuz tüm insanların mutluluğudur.

YENİLİKÇİ OLMAK
Yenilikçi yaklaşımın tüm iş süreçlerindeki önemini biliyoruz. Bu nedenle iş modellerimizi sürekli geliştirmeyi ve iyileştirmeyi temel bir değer olarak görüyoruz.

GÜVENİLİR OLMAK
Sadece yerine getirebileceğimiz sözler veriyor, müşterilerimizle ilişkilerimizi güvenilirlik ve çözüm ortaklığı üzerine kuruyoruz.

KALİTE PRENSİBİ

Tenoka, müşterilerinin talep ve ihtiyaçlarına odaklı hizmet verir. Kalite prensibi üretimin en başından başlayıp, projenin uygulama sürecine ve teslimatına kadar devam eder. Üretim ve montajın her aşamasında yapmış olduğu kontroller sayesinde ürün ve hizmetlerinde kaliteden kesinlikle ödün vermemektedir. Yüksek kalite standartları, üretim ve uygulamada seleksiyon takibi ve kısa sürede teslimat anlayışı ile müşterilerinin tüm beklentilerini karşılayarak onlara güven verir.

Tenoka’nın Kalite Yönetim Prensibi aşağıdaki 8 maddeye dayanır.

  • Müşterilerinin mevcut ve gelecek ihtiyaçlarını anlamak ve müşteri beklentilerinin üzerine çıkmak.
  • Kurumsal bilgi ve tecrübeyi modern teknoloji ile sentezlemek.
  • Kaliteyi etkileyen her türlü süreci belirlemek, geliştirmek ve sürekli iyileştirmek.
  • Kalite yönetim süreçlerinin işleyişini kusursuzlaştırarak maliyetleri minimize etmek.
  • Şirketi ve projeleri ileriye taşıyacak yeniliklere açık olmak.Sektördeki yenilikleri ve değişimleri sürekli takip edip gelişime önem vermek.
  • Değişen taleplere, yeni koşullara ve projelerdeki beklenmedik değişimlere hızla adapte olmak.
  • Çalışanlarına hak ettikleri değerleri vererek nitelikli insan gücünü artırmak.

SERTİFİKALARIMIZ
ISO 9001 2015
ISO 14001 2015
OHSAS 18001 2007